Se desfășoară în doua module: primul un studiu-releveu aplicat asupra unui produs existent sintetizat prin diagrame și scheme conceptuale. Al doilea modul: extragerea principiilor compoziționale și funcționale ale modelului analizat și formularea unei propuneri de produs nou care răspunde acelorași nevoi.
Introducerea în cadrul modelării 3D utilizând tehnici din VR. Prezentarea noțiunilor de bază, a structurii generale pe care se bazează o aplicație pentru dezvoltarea Realității Virtuale, interacțiunea umană cu mediul virtual prin utilizarea tehnicilor și tehnologiilor specifice de modelare ale aplicației Blender pentru dezvoltarea scenelor interactive animate.
Dezvoltarea deprinderilor de prelucrare a imaginilor digitale, de la utilizarea principalelor instrumente și facilități ale aplicațiilor de prelucrare a imaginilor bitmap până la modalitățile de aplicare a algoritmilor de prelucrare a imaginilor în vederea segmentării acestora, pentru a obține rezultate de calitate maximă.
Dezvoltarea deprinderilor de proiectare a unui produs având ca scop alinierea acestuia la cerințele tehnologice actuale.Analizarea formei atât din punct de vedere estetic, cât și din punct de vedere ingineresc luând în considerare materialele din care este alcătuit un obiect.
Investigarea și ilustrarea principiilor tehnologice pe care le avem la dispoziție în contemporan, asociate cu performantele din domeniul materialelor sunt cele care generează posibilitatea de a inova în domeniul proiectarii.
Fiecare produs este proiectatt urmând o serie de principii ce urmăresc particularitățile sale, contextul în care este exploatat, caracteristicile materialelor utilizate și nu în ultimul rând forma acestuia.
Designul grafic îl regăsim în tot ceea ce ne înconjoară de la identitatea corporațiilor, la editoriale și reclame, scopul acestuia este de a comunica vizual o idee și de a crea un impact major.
Utilizarea imprimantelor 3D cu diferite tehnologii (FDM, SLA, SLS) pentru analizarea preliminară a formelor și elementelor componente ale produsului.Transferul de la modelarea virtuală la realitatea palpabilă de scară mică.
"Design meant making impact in the world, not
designing a new podium or a table"
-David Kelley-